maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

malmö ♥

Publicerad 2010-07-10 20:34:44 i Allmänt,

hejhej! nu har jag lagt in alla bilder i datorn. och jag blir seriöst bländad av alla bilder jag tagit på solen. men jag hade tänkt berätta lite nu om dagarna. eller idag gjorde vi typ ingenting men igår hade vi fullt upp hela dagen.

det börja med att mormor hämta oss vid stationen och så åkte vi vidare till en resturang som låg vid hamnen. vi åt där med våra nästkusiner. det var trevligt, tyvärr satt vi mest i skuggan. solen tog död på oss. bläddra ner så kommer mer info.



efteråt åkte vi och köpte jordgubbar och krängde det hemma hos dom. vid sju tiden åkte vi till västra hamnen och där var så himla fint. havet,solen,massa folk,fina lägenheter och alla resturanger. det kändes verkligen som om man var utomlands.



eftersom mormor och morfar bor vid öresund så gick vi längst med sjön/havet (haha) hem till dom, asså från bilen till deras lägenhet. inte ända från västra hamnen. och just det, vi kolla även upp var dom spela in sommar morgon och vi hitta det haha.



solnedgång från deras balkong, jag dööööör. vissa bilder är inzoomade.


Kommentarer

Postat av: josefin

Publicerad 2010-07-10 22:16:35

gud så fina bilder maddääää =) <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela