maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

justin bieber baby flirts

Publicerad 2010-07-19 00:16:39 i Allmänt,

hejsan allihopa! dagen har varit helt okej. riktigt skönt att bara ta det lugnt, ha suttit vid datorn typ hela dagen nästan. förutom när jag ätit. kolla också en film innan som hette fighting. och lite senare såg jag Sommaren med göran, men mamma och pappa. den är faktiskt väldigt bra!

det jag egentligen skulle säga var att hey var här innan och vi snacka en hel del om allt möjligt vilket kändes riktigt bra. blir kanske åhus med henne. och en annan sak var denna videon, efter ett tag kommer eenie meenie musikvideon och justin låter som en tjej där måste jag faktiskt erkänna. men det är inte det jag vill visa er, utan det som kommer innan. lite små roligt, men det bästa är att hans röst är så jäkla bra och han är supersöt. texten är lite mindre seriös haha.

det kommer en blå ruta ett tag men den försvinner sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela