maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

jag känner att jag vill ha en lång rubrik idag så då passar denna utmärkt, inte för det står något vettigt men och?

Publicerad 2010-07-19 12:27:23 i Allmänt,

godmorgon allihopa! vakna runt halv 12 då jag gick ner och åt. sen nu har jag tagit några snygga egopics som jag tänkte visa er. musiken rullar på och solen skiner som vanligt. känns skönt att sitta på josses rum när det är sånt här väder. det är mycket ljusare på hennes rum än på mitt. mamma ville hitta på något idag men hon vet inte riktigt vad, inte jag heller. så vi får se hur det slutar. säkert vid poolen haha. nej men nu ska jag ta tag i det hela.

hoppas ni får en underbar dag, och eftersom jag sitter vid josses dator som är 1000 ggr snabbare än min så kommer det säkert ett inlägg snart igen. men nu måste jag duscha!

the real me

Kommentarer

Postat av: sorräh

Publicerad 2010-07-19 12:33:31

HAHAHAHA, älskar sista bilden med din arm, du är söt morräh :D<3

Postat av: jossääh

Publicerad 2010-07-19 13:35:21

du har aldrig varit snyggare :D hahaha! <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela