maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I'd rather be with you

Publicerad 2010-07-25 22:31:32 i Allmänt,

tjenaaa! jag tror jag senast uppdatera i fredags. men jag stack iallafall till josefin hey då och vi hade fredagsmys. vilket bestod av två filmer vi hade hyrt, chips, popcorn, gifflar,läsk, choklad och dricka. haha jag har säkert glömt något. den ena filmer hette Jennifers body och var en av dom sämsta jag sett. Megan Fox hade huvudrollen, men gud vad dålig den var. den andra var Instängd 2. den var heller inte bra, 1 var oslagbar jämfört med denna.

i lördags var jag hos josse till halv 6, deras familj skulle hem till oss så vi cykla hem till mig då. vi snacka,satt vid datorn och var ute. och vi kolla också en film då, All about steve. den var riktigt rolig faktiskt. fast vi somna till då och då. och idag har det inte hänt så mycket. vi här hemma hyrde tre filmer. kommer bara ihåg att den ena var Patrik 1,5. den är lungt bäst!

men nu måste jag packa, ska till liseberg imorgon med olivia. synd bara att jag är riktigt riktigt riktigt förkyld. men det ska inte få stoppa mig. ha det fint!

Kommentarer

Postat av: Nora

Publicerad 2010-07-26 18:35:06

trevligt, hur länge är du i göteborg? :) jättefin blogg förresten.!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela