maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

H&M

Publicerad 2010-07-28 21:40:36 i Allmänt,

h&m har ju som jag sagt innan, fått in en massa snygga kläder. och nu har jag äntligen tagit mig tid till att beställa. eller jag har velat ett tag, men mamma som inte riktigt hunnit. det blir alltid konstig när jag beställer. som när vi skulle beställa skor en gång,jag skulle beställa 2 men vi fick 4. hehe oops. tänkte slänga upp mina underbara kläder.

viker man upp ärmarna, har den uppknäppt med ett vitt linne under.
hur snyggt som helst!

extra pris på denna, 49:50 så långt lagret räcker!

behöver någon bh med lite färg

bara jag som har hål i alla mina leggings? dags för ett par nya!

så snygg!

Kommentarer

Postat av: camilla nilsson

Publicerad 2010-07-29 13:31:38

skit snygga kläder och älskar ringen. kram på dig madde! :)<3

Postat av: camilla nilsson

Publicerad 2010-07-29 13:33:31

skit snygga kläder och älskar ringen! kram på dig madde :)<3

Postat av: camilla

Publicerad 2010-07-29 13:34:54

oj, det blev visst två :P haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela