maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hiss eller diss?

Publicerad 2010-07-19 14:07:22 i Allmänt,

nu är jag kanske helt ute och cyklar men är detta snyggt? jag undrar och känner att om ni säger att det är det så litar jag på det. just nu står jag och funderara. det räcker att en person säger att det är bra så tror jag på det. eller att det är en "diss", då har jag inte detta på mig. haha, visst jag ska själv avgöra vad jag ska ha på mig. men problemet är att inte ens jag vet om det är snyggt eller inte. lite smycken och brillor till det kanske skulle sitta ännu bättre? provade med mina höga klackar innan och det var väldigt snyggt, men jag kan inte gå runt i dom precis hehe.

bilden ser lite konstig ut, jag vet. men den blev inte bättre än såhär =)
och jag har precis duschat så det är handduken som hänger ner haha


Kommentarer

Postat av: josefin

Publicerad 2010-07-19 17:51:06

det är skit snyggt snäckan ! <3

Postat av: josefin

Publicerad 2010-07-19 17:51:16

det är skit snyggt snäckan ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela