maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

frågor?

Publicerad 2010-07-10 20:52:19 i Allmänt,

haha min rubrik blir alltid med stora bokstäver även om jag inte skriver med det. ni får inte tro att jag är helt craazy

någon bad mig fota med olivia och jag har fått någon liknande fråga innan. menar du att du vill veta vem hon är mer eller varför?

haha nu menar jag inte att jag måste veta annars tänker jag inte göra det. är bara lite nyfiken. och jag såg frågan idag så var lite svårt att fota med henne. hon har säkert flera hundra bilder på oss tsm,men jag är inte lika bra på att komma ihåg kameran och så brukar vi oftast va hos henne, så jag har inte så många. kan be henne skicka,fast självklart kommer vi ta fler bilder ändå. ni/du får tyvärr vänta ett tag.


Kommentarer

Postat av: olivia, hihihi

Publicerad 2010-07-10 21:43:00

hahahahahaha, wtf? :p

du glömde att säga att bilderna var jättegamla -.-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela