maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

faaaan

Publicerad 2010-07-27 14:06:54 i Allmänt,

hej sötnosar! asså vet ni vad? jag har blivit sjuk, hur kul är det? redan i lördags börja jag bli förkyld och nu är jag det ännu mer och har jätteont i halsen. det är värst på morgonen,sen har jag inte ont i halsen så mycket. men jag är jättehes. jag orkar inte..

fick en fråga om när jag kom hem från göteborg. och jag kom hem inatt vid 2. skulle bara vara där över dagen. och jag sa väll att vi skulle till liseberg? det var bara dit vi skulle. olivia och hennes föräldrar hämta mig igår morse vid 9, vi var framme i gbg vid 12. där var jättemycket folk, fast det är de ju alltid. vi åkte en hel del karuseller,nya som gammla. har haft så sjukt roligt, tack för allt olivia! ♥ och jag har inga bilder inne på liseberg, bara i bilen. eller jag tog några med mobilen,ska se om jag får in dom i datorn.

nu ska jag krypa ner under täcket,sätta på en film, och dricka min tredje kopp te idag!
krya på dig madde,måste ju bli frisk till söndag.. ;)


daarling!

olivia fota en massa =)

okej, nu bjuder jag rejält på mig. detta var på hemvägen

frukt klubba!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela