maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

en helt normal madde

Publicerad 2010-07-18 16:24:02 i Allmänt,

hej sötnosar! jag har just bosatt mig på josses rum. det får bli mitt nya rum de kommande dagarna. hon stack till åhus idag och kommer förmodligen hem på torsdag. och eftersom jag är så mycket på mitt rum så blir det så att jag tycker om hennes mer. haha, och så sover mamma och pappa under mitt rum så jag måste vara tyst efter dom lagt sig.

jag har nyss bytat lakan och sånt på både mitt och josses rum. jag har dammsugat hela ovanvåningen & satt upp mina posters på väggen nu. shit, jag ska verkligen fota det och visa er. så himla himla snygga. en på zac efron och en på taylor från twilight.

ska se och jag kan lägga in bilder från min kamera in i denna datorn. för isåfall lär det blir mycket uppdatering nu för tiden. men nu ska jag lyssna vidare på musik och bara chilla. ha det fint!

såhär ser jag ut just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela