maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

det luktar mat!

Publicerad 2010-07-17 18:37:32 i Allmänt,

haha fråga inte om rubriken,men vi håller faktiskt på med mat här hemma nu. jag och josse är hemma själva. blir en riktigt chill kväll med godis och film. och maten vi gör är inte så jobbig, vi tog ut färdigrätter från frysen som just nu värms upp i ugnen. haha hur enkelt som helst =)

visste ni att jag sticker till göteborg med min älskling på måndag? olivia då förstås. vi gör vår årliga resa. hade kunnat lägga upp någon bild om jag suttit vid min datorn men jag sitter vid pappas. maten är klart snart så nu måste jag sluta skriva. puss

vi kör på nån google bild!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-18 18:37:51

hahaha, ska ni till liseberg? soft :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela