maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bästa josefin hey!

Publicerad 2010-07-23 19:33:00 i Allmänt,

varför ska kärlek suga? kärlek ska betyda att man älskar någon, att man har det bra med en annan person. jag tycker mest det suger. i början kan det vara kul, men det varar i en vecka. när man blivit tillsammans, så för varje dag som går, ju närmare kommer man slutet. när någon gör slut, det är verkligen det värsta. man mår dåligt så himla länge, man tänker på den andra personen hela tiden. man tänker på alla bra stunder och man saknar dom så. man gråter då och då, och det är så jobbigt att se personen med någon annan.  sen finns det dom som inte menar ett skit av vad dom sagt, som bara glider runder för att det är kul och inte märker hur mycket det sårar. en sådan människa kallas player, en idiot. en som inte förtjänar ett skit.

jag var tvungen att skriva av mig..



josefin hey kommer hit när som helst och vi ska hyra någon film, sen sticker vi hem till henne och bara chillar. blir då att sova hos henne, och jag har ingen täckning där så inte lönt att smsa mig. tror jag ska lägga ifrån mig mobilen ett tag, jag orkar inte den längre. men hon kommer iallafall när som helst och jag är inte alls fixat för jag har nyss duschat. ska börja packa så smått nu, ha det fint!

en tröja för 20 spänn från åhus, man var tvungen att bli medlem i något.
men allt för denna tröjan ju, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela