maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

back in höör

Publicerad 2010-07-23 17:57:11 i Allmänt,

hej sötnosar! klockan är alldeles för mycket för att vara mitt första inlägg, om ni fattar vad jag menar. jag stanna i åhus en natt till. skulle ju egentligen hem igår men det ändra vi sen på. mamma,pappa och amanda körde upp för att hämta mig och för att lämna tält och pengar till josse. och när dom väl var hos oss så bestämde vi att jag inte skulle hem. var egentligen tänkt att jag skulle hem på söndag om jag stanna,men jag orkade inte mer. vi sov i tält och jag hade jätteont i nacken redan innan och så mådde jag inte alls bra igår. så gårdagen var inte toppendag för mig. josse och sara stack också hem med mig men dom ska dit ikväll igen. dom ville mest hem för att packa om och så.

och förresten, när jag åkte upp i onsdags så åkte jag med mamma. hon jobbar i hässleholm så vi åkte en bit tillsammans. påvägen så bad jag henne hålla min plånbok, av någon anledning la hon ner min plånbok i hennes väska. när hon hoppat av och tåget börjat rulla så märkte jag att plånboken var borta. alla pengar och sommarkortet var där i. fast lite tur hade jag, den som kolla biljetterna på tåget kom aldrig och david åkte samma tåg och skulle också till åhus så fick låna busspengar av honom. sen fick pappa lägga över pengar till sofis konto som vi sen fick hämta ut. haha gud asså!

men nu ska jag ner och hälsa på pappa som nyss kom hem, ha det fint!






Kommentarer

Postat av: SAAAARAAA

Publicerad 2010-07-25 17:03:15

men maaaaaddeeee vi bestämde ju att den bilden aldrig skulle komma upp! hahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela