maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

back at one

Publicerad 2010-07-06 16:24:43 i Allmänt,

hejsan! kom hem redan vid 11 idag, gud vad jag har sovit dåligt inatt. så från kvart över ett tills nu har jag sovit. och innan dess har jag typ ätit och kollat tv. vädret är inte heller på topp, vilket passar perfekt då att vara inne. ska nog ta och sätta igång en film sen.

jag sa att jag skulle berätta om helgen så jag fattar mig kort. i fredag stack jag hem till sara vid 6 tiden där massa andra var. vi beställde pizza, körde lite fotboll, hade krig med body lotion,bada och kolla filmer. vi kollar nog 2 och en halv. men vid halv 5 var vi alla helt slut.

i lördags åkte vi till vaxsjön vid 11 ungefär, det blev massa bad och så brände jag ryggen. inte så nice,men nu har det lagt sig till lite färg så nu hurrar jag. haha typ. och i söndags var jag var med olivia och vi stack in till höör och träffa folk på kvällen, sen sov jag hos henne.

dagens låt, en lugn passar bra tycker jag! back at one - Brian Mcknight

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela