maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

äntligen, eller nej..kanske inte!

Publicerad 2010-07-28 11:51:07 i Allmänt,

godmorgon sötnosar! visst känner man sig nere när det är dåligt väder. så det är ändå rätt bra att solen äntligen kommit fram. synd bara att jag är superförkyld,halsen gör ont och mina ögon är typ helt inflamerade. det känns som det iallafall, dom är röda och har massa skit i dom. men jag tror iallafall att jag kan ligga ute och sola en stund, det skulle nog inte skada så mycket. var ju på tiden att detta vädret kom!

jag sitter och lyssnar på disneylåter. typ djungelboken,aladdin,lejonkungen och massa fler. det är faktiskt rätt kul, längesen man såg alla dom filmerna. ska se om jag kan lägga in några av låtarna. men nu ska jag ta och kolla klart en film jag påbörja igår,sen blir det att gå ut lite. puss

a whole new world - aladdin


är på väg - björnbröder


snart är det jag som är kung - lejonkungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela