maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

allt och inget

Publicerad 2010-07-15 17:50:07 i Allmänt,

hej sötnosar! strålande väder ute, men vill ni veta en sak? jag och amanda bada innan,fast då var det mulet och lite kallt. och efteråt så duscha jag för känner mig alltid så ofräsch efter att ha badat i poolen. och så bara kom solen fram efteråt och har nu varit framme ända sen dess. kul....

haha idag är det iallafall ingen vanlig dag. min kära pappa blir hela 44 år.
Grattis pappa ♥

hade tänkt lägga upp en bild på mina kära skor, tyvärr är dom redan lite slitna. typ halv snubbla igår haha. så dom är lite upprivna där framme =(. slänger samtidigt upp en bild på moiii. ha det fint!



Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-07-15 21:36:44

jag tyckte dina skor va lite för snygga :(<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela