maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

åhus beach

Publicerad 2010-07-05 20:31:04 i Allmänt,

hej sötnosar! jag har super bråttom just nu så blir ett snabbt inlägg. jag berättar mer imorgon om helgen, men idag var iallafall jag,josse och sara i åhus, hur underbart som helst. och roligt,utan tvekan! på hem vägen vid typ 6 bestämde vi att vi skulle träffa thomas och jeppe ikväll så vi sticker til thomas vid 9, eller vi ska försöka sticka då men jag har inte ens hunnit duscha. haha det är bara för jag heller lägger ner tiden på detta! men nu måste jag packa och fxa mig. pusss

jag saknar min sötnos!



Kommentarer

Postat av: SAAAARAAA

Publicerad 2010-07-06 13:10:08

skitmysigt var det :) thaaanks sötnos <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela