maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

You'll never shine if you don't glow

Publicerad 2010-01-10 19:35:54 i Allmänt,

hola :) que tal?
haha nej nu ska jag inte snacka spanska,
lovet är ju faktiskt inte över än :)
känner mig ganska seg just nu,blir nog att lägga sig vid 10.
men det kan jag egentligen inte lova,blir alltid så himla sent.
fast om jag inte lägger mig i tid så kommer jag aldrig orka gå upp imorgon!
aja..vad gör ni ikväll?
själv väntar jag på att mamma ska bli klar med äpplekakan
som vi ska smaska i oss sen, muuums.
sitter också och nyser varannan sekund,usch!
hatar seriöst att vara förkyld,hellre helt sjuk isåfall.
nu kalla dom där nere, ska nog fixa mina naglar sen oxå.
puss :)

bild sen julafton! jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela