maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vem längtar till branäs? - i do!

Publicerad 2010-01-17 21:58:41 i Allmänt,

såhär ligger det till! jag har faktiskt en anledning till min dåliga uppdatering, pappa har installerat ett skydds program på min datorn. så den hackar jättemycket,till och med nu! får hoppas att den blir bättre till imorgon. för tillfället så gör jag ingenting,och har knappt gjort något idag heller. förutom förberett mina redovisningar,känner mig ganska så säker nu! men det nervösa kommer när man väl står framför alla. nog om det..skolan imorgon vilket får mig på dåligt humör. men vem gillar skolan egentligen? uschusch...

ska nog ta och beställa hem kläder snart, är riktigt sugen på det och behöver också lite. mest hoodtröjor och sånt till branäs! gud vad jag längtar, och just det! har nog inte sagt att vi egentligen skulle bo på gästis för vi är bara 6 st, men vi fick stuga till slut. vi är bäst som sagt :) men nu ska jag nog duscha,eller så tar jag det imorgon, vet inte! haha, men godnatt allihopa!

vattenbild, dont ask! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela