maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vår/sommar outfit.

Publicerad 2010-01-19 21:25:50 i Allmänt,

nu när man kollar på att sommar/vår kläder så blir man så sugen på det. pallar verkligen inte av vintern längre. så ge oss lite värme tack! har nyss kollat runt på kläder jag skulle vilja ha,men man får vänta till våren, om det inte är för kallt då också. är lite sen med allting, men det är pga att jag inte kom in gina på en ett tag,och där fanns en jacka jag ville ha,men nu så.. :)

jeans jacka - gina tricot 349:-

linne med tryck - h&m 99:-

shorts - gina tricot 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela