maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vadå seg...?

Publicerad 2010-01-21 21:49:04 i Allmänt,

heeej, påpeka inte min uppdatering! it sucks, i know. meen..efter skolan stack jag och amina till burlöv. blev köpt en tröja,ett par byxor, underkläder och ett par glasögon! har fotat det, vilket betyder att jag tänker lägga ut bilder på det. men jag har inte alls haft tid idag, men imorgon så smäller det. haha ni får hålla er till dess.

föresten så har vi bara filmdag i skolan imorgon, blev fjorton suger och the comitmens :) najsnajs! blir väl en väldigt chill dag,men fredagar ska ju vara det, riiight? ;) nu ska jag ner och kolla ännu mer tv, vilket jag också gjort de 2 senaste timmarna. haha typ..! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela