maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

todays dream-outfit!

Publicerad 2010-01-13 20:02:16 i Allmänt,

hihi, värsta egna namnet! nej men kan vara kul att lägga in "vill ha kläder" :)
så jag kom på grymmaste namnet, dream-outfit =)
min dag har rusat iväg,det var liksom nyss morgon.
men det är ju bara bra att skolan rusar iväg,fast något jag hatar
är att helgen går lika snabbt, stoort minus!
men nu ska jag ej klaga! ska nog ner och kolla tv nu,
har för mig att det kommer rätt mycket bra på tvn ikväll så ska bädda ner mig
framför den & mysa.

menmen,här kommer dagens dream-outfit!
har märkt att topshop har sjukt snygga kläder.
kika in där :)

topshop £30.00

topshop £40.00

skopunkten 249:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela