maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

tisdagar är mina dagar!

Publicerad 2010-01-12 19:21:59 i Allmänt,

tisdagar är liksom den enda skoldagen jag verkligen gillar!
slutar tidigt och har roliga lektioner,sen oftast är det DH på tisdagar.
men nu är det uppehåll & har varit det ett tag,men annars är tisdagar
MINA dagar! haha :)
sitter med musiken på och leker i paint.
vilket ni kanske ser,men det är kul att göra om bilder och så.
haha,låter kanske lite kul att jag sitter och gör det i paint
men så går det när man inte har ps ;)

skulle egentligen göra spanskan nu,men fattar nada.
så får göra det imorgon istället med sorräh!
så nu har jag iiinget att göra. får väl roa mig med tvn eller något.
och justdet,ska duscha idag oxå! höll på att glömma.
vi hörs senare,ha det fint!

alla är bra på något,jag är bra på paint....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela