maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Their shadows searching in the night

Publicerad 2010-01-08 14:04:48 i Allmänt,

nu är det såhär att jag har precis duschat och ska snart träffa olivia :)
sitter och väntar på att håret ska torka och sen ska jag kanske ringa
till intersport och fråga efter en jacka,vilket jag egentligen inte vågar göra!
haha,vill inte göra bort mig :) och jag brukar inte ringa till såna ställen
så det är därför som jag inte vill! men jaja,
får samla lite mod och se om jag vågar sen :)
vad ska ni hitta på idag?
ganska fint väder faktiskt, solsken ju :) love it..
nu ska jag fixa mig lite, ha det superbra!

tagen från bellas fönster igår :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-08 15:40:12

ÖÖÖÖÖH, nä det är tvärkallt ju ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela