maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

The Children

Publicerad 2010-01-29 20:15:47 i Allmänt,

direkt efter det andra inlägget så kände jag får att snabbt ta och lägga in trailern på filmen vi ska se, den verkar riktigt spännande och läskig! jag lovar att sen skriva om den var bra eller dålig, själv älskar jag att kolla filmer, speciellt rysare. fast efteråt kan jag inte sova, haha fast det får bli en hemlighet! kanske en lite pinsam en. men som tur är ska josse sova här ikväll, yesyes! vi ska ta det lilla lugna och bara chilla och ha superkul.

dagens dresscode (mysoutfit):
vitt linne - gina tricot
svart hoodtröja med blått tryck "Carolina" (en stat från USA) - Lager 23
mörka jeansleggings - bikbok
vita tjockstrumpor - typ CG, haha!
mörkblåa skor - skopunkten
vit jacka - Lager 23
där kom exakt allt med :))

trailern.... vågar ni se den? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela