maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

tävling - paow.se

Publicerad 2010-01-08 23:11:33 i Allmänt,

paow har en stor tävling just nu, där man kan vinna superfina priser.
det finns tre tävlingsalternativ.
jag väljer en länkning ;) här är alternativen:


1. Designtävling:  Så lägger ni upp en prototyp på en design i fanbilder
(det ser ni längst upp till höger på paows blogg) Glöm inte att skriva mejladress!
Hon vill också ha förslag på en ny, luftig design!

2. Bloggtips tävling : Ge henne tips, om t.ex. kategorier o.s.v. Vad som helst, photoshop
eller annat ni vill läsa/sem helst! Skriv i kommentarsfältet (glöm inte mejladressen).

3. Länktävling: Ja, främst för er med blogg (eller hemsida).
Skriv ett inlägg i eran blogg med länk till tävlingen och skriv vad man kan vinna!
Sen när det är klart så länka till erat inlägg på kommentarerna. Glöm inte att skriva mejladressen =)

 

allt du behöver göra är att klicka här , och delta om du vill :)
priserna man kan vinna är:

Handsmycke
från Emmelist (tre st lottas ut)

Kan Dee tröja! (även tre st här)

kalender med paow på! :) (tre st som lottas ut här oxå)

eller denna supersnygga data!

var med och tävla så kan du vinna något av detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela