maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Tävla om en 10 000 kronors goodiebag!

Publicerad 2010-01-27 21:47:13 i Allmänt,

oh,jag älskar tävlingar! har varit med i ett par stycken, men har aldrig haft turen att vinna! men det är bara till att fortsätta och hoppas :) tycker denna tävlingen verkar vara en kul grej, och kolla alla saker man kan vinna! helt otroligt,haha! vinnaren skulle nog bli liite glad..okej mycket glad :) det skulle jag iallafall och jag tror inte jag är ensam om det. prislistan finns lite längre ner, man ser tyvär inte alla ord men klicka på länken nedan så kommer du till tävlingen :)

http://juliaberg.se/2010/january/vinn-min-10000-kronors-goodiebag.html



Vinstlista
:
Från Voodolls: 4 stycken voodolls
: En fin, hjärtformad
Från Wear designhalsbandsklocka 
Från Fotosonic: Ett kamerastativ som går att fästa på det mesta
: Två paket med 
FrånEasewhitetandblekning
Från Smalslips: En snygg klocka 
: Massagestaven
Från Amors pilarIna Purple, det vattenbaserade glidmedlet Eros Aqua och desinfektionsrengöringen Invit hygiene(amorspilar.se är en erotikbutik på nätet som säljer sexleksaker)
Från Jholmtshirt: Två stycken valfria t-shirts
Från Juvelia smycken: Ett valfritt namnarmband eller namnsmycke
Från Wild outdoor lifeVäst i valfri storlek från Pinewood
Från My heart: Spelet "52 magiska veckor
Från Sunny coco: ett antal tigerbalsam och parfymoljor
Från L8nyberg: En mineralfoundation
: Två
Från Importkladerhotpants i spets, en röd och en svart
: Ett
Från Swefoxset med matchande armband och klocka
Från Bagatoo: En snygg resväska i svart, rosa eller blå
: Virvar Jacquard
Från A&I Designhandduk och tre paradishanddukar i orange, grön och lila
: En optisk
Från Styleimportpekfingermus till datorn
: ett svart, vackert litet
Från Carusosmyckeskrin med trollsländelås
: Spelet "
Från Partyprylarsanning eller konsekvens"
Från Disdou: 3 stycken mössor
Från Wellnessproducts: en swissdepil - hårborttagning utan smärta
Från Ecozoom: En t-shirt i valfri färg och storlek
Från Minmusli: 2 x 100 presentkort på müsli samt plåtburkar
: En
Från Thaliahalsahuvudmassör 
: Ett par stay ups och tre par strumpor
: Ultra volume schampo och balsam (mina favoriter!) samt hårsprayerna Sparkling fix och Magic finish
Från WebstrumporFrån GoldwellFrån Önskefoto: En egen canvastavla, 20x30 cm
: Body refresh grapefruit - body lotion + shower gel & Hydro-Performance Facial Tonic + Day Creme.
Från I+m naturkosmetikFrån Calas: ett par örhängen i äkta silver och bergskristall
: 4 ögonskuggor (mina favoriter!)
Från ELFFrån Jeanettes naturtvål: en tvål med doft av granatäpple
: en mild liquid Soap, en anti acne creame, en instant pore minimizer, en anti acne soft mask
Från Vekk

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-01-28 21:28:22

underbart kul , hoppas du vinner =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela