maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Take A Bow

Publicerad 2010-01-30 13:29:19 i Allmänt,

heeej alla sötnosar! josse stack hem för en timme sen typ, The Children som vi såg igår var inget att hylla för. Den var läskig men jag fatta inte handlingen. Men läskig var den, fast att det var barnen som döda, hahah. efter josse stack hem så gick jag och josse (min syster) ut med hundarna samtidigt som vi följde amanda till ett kalas. kändes som om det var -30. det var det säker också,haha. ska vara med sara sen men just nu hade jag tänkt duscha,göra inpackning,fixa fötterna (fotbad) och dricka varm oboy. låter det inte underbart? :) hihi får sätta igång nu om jag ska hinna med allt. massa varma kramar / madde., tror inte ni vill ha kalla kramar i detta vädret ;)

dagens låt fick bli Take A Bow, en med rihanna och en med glee. vilken tycker ni är bäst? :)
fråga inte vad det röda är runt om den ena, för jag har ingen aning!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-30 18:26:53

rihanna helt klart, hon andra suger. det ska va orginal!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela