maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Svar på era frågor!

Publicerad 2010-01-06 16:35:13 i Allmänt,

här kommer era superbra frågor. och jag har svarat så gott jag kan!
jag sa till er igår att försöka göra det idag, och jag hann faktiskt.
så här kommer dom,vet inte om dom är i rätt ordning men det gör inte så mycket.
ett stort tack till alla er som ställde frågor ♥

Vad heter du? :)<3
haha skämta,undrade faktiskt vilken din favvo affär är? ;)<3
AAAaa smart fråga vaaaAAaA? ;)

haha,en riktigt bra fråga lovisa! mina favorit affärer är bikbok & gina! dom har snygga kläder :)

vet nog redan det mesta om dig,haha ;)
men hur kan du vara så söt? ;o
det har jag alltid undrat :D<3

haha aw,tack så mycket! det finns bara ett svar på det,jag har snygga föräldrar,hihi!

viktiga frågor:
1.tänder du på tjocka killar?
2. vad tycker du mest om, gräs eller sand?
3. vem hade du helst haft sex med, arnold scwarserneger eller brad PIIT?
4.snopp i näsan eller örat?
5.och sist,var dessa frågorna så bra som du trodde? :D

1
. asså ska jag vara ärlig så går jag först på utsidan,det är den som ger insidan en chans.
så nej det gör jag inte.
2.haha,gräs :)
3. ingeeen!
4. vad tror du? hah,inget av det!
5. nej,ännu bättre.

vem är din favorit bloggerska?
hade du velat bli en stor bloggerska som kenza och foki?
vilka bloggar läser du?

foki helt klar,hon skriver om intressanta saker och så är hon hur gullig som helst!
nej,eller jag vet faktiskt inte! inte just nu iallafall. jag tänker iallafall inte att nu måste jag
skriva mycket så folk läser, utan jag skriver för jag tycker det är roligt :)
inget jag gått och tänkt på precis!
jag läser fokis,kissies,dessies,paows,kenzas och många fler :)

hur många seriösa förhållanden har du haft?
gillar du någon just nu?
tycker du att nån kändis är den snyggaste i världen och isåfall vem? :)

oj,det vet jag inte faktiskt! typ 2-3 skulle jag tro.
nja,nyligen gjorde jag! men nu vet jag inte.
nej,det finns tusentals snygga kändisar som tex channing tatum, cam gigandet & Sean Faris :)

har du några piercingar? :)
nej inte förutom i örat, men ska nog snart ta i naveln :)

har du lösögonfransar i och med att dom är så långa på alla bilder? (:

haha nej, brukar få komplimangen när det gäller mina ögon men nej det har jag inte.
har bara haft det en gång och det var på julafton :)

var har du köpt ditt löshår? och vad kostade det? :D

mitt löshår är köpt på happyhair.se och det kosta runt 1000 kr.

var det någon känd bloggare som inspirerade dig att börja blogga? isf vem? ;D

nej, jag har läst bloggar hur länge som helst! långt innan jag börja blogga,
och sen börja fler och fler blogga ju, nu gör ju alla det typ :)
så jag tänkte jag att eftersom så pass många gör det så borde det
ju vara kul. så ja..nu sitter jag här med min älskade blogg :)

är du tillsammans med någon?

nix, det är jag inte.

vad vill du gå för linje på gymnasiet? :))<3

jag vet inte,har inte bestämt det än! men jag gillar kläder och sånt.
så kanske något med desing skulle
varit roligt,men jag har ett år på mig att bestämma så vi får se :)

har sett på vissa bilder att du har något på din hals? vad är det för något eller är det något personligt?

har ingen anledning till varför jag inte kan berätta så ja.. för lite mer än ett halvår
sedan (snart ett år) så blev jag opererad, hade en cysta (bula)
inuti halsen & doktorn tyckte att dom skulle ta bort den.

lite olika frågor:
1.vilken är din favorit glassmak?
2.favorit film?
3. favorit sångare/sångerska/band?

1.choklad utan tvekan :)
2.har många, dels "She's the man"
3.hmm..lyssnar på allt möjligt :) allt med r&b och techno typ :)

fin header! hjälper du folk som vill ha hjälp med dom? :p

tack så mycket :) javisst,ingen har frågat förut så jag har inte riktigt tänkt på det.
men visst,jag hjälper gärna till!

kan du inte fixa en knapp som vissa andra bloggare har vid kategorierna och där så att man lätt
kan följa dig med bloglobin? för annars vet jag inte hur man gör...


jo,jag kan ju alltid försöka fixa det! men annars får jag förklara för dom som vill följa mig hur man gör :)

är det kul att blogga och hur kommer du på vad du ska skriva? :) btw så är din blogg riktigt bra

ja,det är riktigt kul! det enda negativa är att man ska uppdatera mycket om man vill ha läsare.
men det är inte alltid man har tid ju. fast jag gör så gott jag kan iallafall :)
det är inte så svårt, tycker man om en film? tipsa om den då.
eller någon bra låt,något bra smink? man kan skriva som sin vardag och allt möjligt.
det är inte alls svårt :)
tack så mycket!






Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-06 17:30:13

bra svar på alla frågor ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela