maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Sorräh ♥ Morräh

Publicerad 2010-01-27 19:59:13 i Allmänt,

hihi sorräh, angående din kommentar så måste jag erkänna att jag du har rätt! eller måste och måste, jag vill erkänna det :) för er som undrar som skrev hon att onsdagar inte suger när jag är där för vi har kul tsm :D och jag håller med fullt ut,vi har hur kul som helst på lektionerna/rasterna, även om vi jobbar på som satan ibland! tycker även det är kul att vi umgås så mycket som vi gör,det har vi inte gjort innan! eller vi har alltid umgåtts,men inte såhär mycket på länge! lucky me :)

sitter och pluggar hemkunskap nu, puuust! skriftligt förhör på fredag och kan inte det riktigt! men jag lovar,jag tränar för fullt! för ta och lägga in dagens låt lite senare, mamma ska strax förhöra mig så hinner inte välja någon låt nu! och sen så lovar jag även att bli bättre med bilder,men min dator är så seg att jag hellre väljer att sitta vid josses eller pappas. ska bli bättre,annars blir det inte lika kul att läsa! nej nu måste jag fortsätta, ha det superbra! :)

bilder jag kan fastna för!
svartvita..

närbilder..

solnedgångar, hihi det är så fint :)

Kommentarer

Postat av: I TEE PHONE HOOOME

Publicerad 2010-01-28 18:46:13

du är så jävla bäst morräh!

och jag är lite bäst jag med (a)

ily (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela