maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

snygg klädstil!

Publicerad 2010-01-20 15:22:40 i Allmänt,

kom nyss hem från skolan,rikigt skönt! och som jag sagt innan så hatar jag onsdagar. otroligt jobbig och lång dag. tänk att vi snart gått i skolan i två veckor,det sägs ju att tiden går snabbt när man har kul,men jag vet inte om det stämmer längre. inte när det gäller detta iallafall. sitter och lyssnar på musik på högsta volymen, me like! ska nog ta och äta något nu, min mage kurrar då och då och maten i skolan var inte den bästa. jag har hör mig sen,det vet ni att jag gör ;) ha det fint!

tycker att Mary-Kate Olsen har slapp men ändå riktigt snygg klädstil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela