maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Smoothie + Film

Publicerad 2010-01-25 20:13:30 i Allmänt,

sitter just nu vid josses dator och ska kolla film. har egentligen läxor men inga till imorgon,så känner inte för att göra dom idag. ser måndagar som en slappdag,men har nyss haft helg och orkar inte plågas av läxorna direkt, så det får vi ta tu med imorgon :) ska kolla film nu som sagt, vet inte vilken. här finns både voodler och nerladdade filmer,hmm.. och just det, jag och amanda gjorde smoothies innan, sitter och njuter av den nu ;) jordgubbssmak och jag för tillägga =) nej nu ska jag ta och sätta igång den innan den blir för sent.
massaa pussar och kramar! ♥

kände för en liten färgglad bild :)

Kommentarer

Postat av: josssäääh !

Publicerad 2010-01-26 18:31:17

finaste <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela