maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sista inlägget för today.

Publicerad 2010-01-11 23:55:57 i Allmänt,

lite svenskengelska där ja.. ;)
sitter vid pappas laptop och josse vid sin,eller hon gjorde.
haha,men vi sitter mest och snackar just nu! funderar skarpt på att
också skaffa en bärbar,mycket lättare och bättre!
meeenmeeen...nu ska vi inte lipa över det =)
ni sover kanske nu,så detta inlägget känns rätt så meningslöst faktiskt.
haha,jag hoppas att ni sitter och läser allt detta imorgon.

har ni haft en bra dag? min dag har gått upp och ner.
skolan - tumme ner.
sluta skolan - tumme upp.
kolla film - både och,dom var ju rätt dåliga.
sova - tumme upp
tänka på skolan imorgon - TUMME NER!

haha,jag var bara tvungen :)
men jag hatar det verkligen,finns det något värre?
inte ens min skräck för hajar är värre, så illa är det.
aja,nu ska jag sova. godnatt allihopa!
& sov gott :)

riktigt gammal bild på mimmi och bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela