maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sara och vicky idag!

Publicerad 2010-01-05 14:30:11 i Allmänt,

hej alla sötnosar! just nu så väntar jag på att mamma ska vakna så att hon kan
köra mig till sara där vickan oxå är! vi ska nämligen åka skridskor,eller dom ska.
jag har liksom inga som passar längre,haha! men det kommer bli kul ändå :)

angående fråge-stunden så går den ju ganska segt,hahah! fast ni som har ställt
frågor har ställt några stycken åt gången. så jag vet inte om det är mycket frågor
men det ser lite ut eller hur det nu är, men fråga på :) jag älskar frågor!
normala som konstiga.. (:

nu har jag inte orken till att skriva mer,men vi hörs senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela