maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Pippi Långstrump..

Publicerad 2010-01-24 11:26:54 i Allmänt,

haha vet inte om jag ska skratta eller gråta! vi ska faktiskt gå och se en teater idag..om pippi långstrump. vi har blivit bjuda av några & så sa pappa att vi inte gör så mycket tillsammans,vi i familjen! så vi ska gå och se den i Hässleholm vid 4. låter det inte kul? haha. iallafall..jag vakna vid ca 10 & hade kunnat somna om men jag kände att jag skulle sova bort för mycket av dagen,så jag gick upp och åt en rejäl frukost och spela lite spel med amanda,hon vann ganska överlägset men ja, det heter inte skicklighet utan tur ;)

har typ 3 läxor till imorgon, en av dom är att vi ska välja en låt som vi ska skriva om. men jag har ingen aning om vilken jag ska välja. kom med idéer om ni har några :) sitter iallafall och lyssnar på Swear It Again - Westlife, deras bästa låt enligt mig! nu ska jag nog ta och spela lite mer spel med amanda, om hon vågar möta mig ;)
ha det superfint ♥

 

jag känner mig ganska nördig...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-24 14:25:46

du är nördig med dom brillorna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela