maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

perfekta paret!

Publicerad 2010-01-08 21:17:59 i Allmänt,

tänkte lägga in dagens snygging men så kom jag på att
jag kan lägga in dagens snyggaste par istället.
så här har ni en bild på dom, otroligt snygga ellerhur :)
haha,jag dör när jag ser bilden! speciellt när man kollar på killen ;)

var i eslöv med olivia nyss. vi har inte varit där så mycket
innan,så så fort vi såg en affär så blev vi hur lyckliga som helst.
tänkte att där inne kan man värma sig lite :) haha
sen gick vi ända till donken,vilket säkert tog en kvart.
och det kändes som om det var -10 grader ute,så det var en hård kamp.
sen efteråt stack vi hem. olivia har somnat i sängen för tillfället, vi får se vad
för hyss vi hittar på sen, haha. ha det super :)

Robbie Amell & Madeleine Johansson!

Kommentarer

Postat av: olivia

Publicerad 2010-01-09 00:49:23

haha, där är den fina bilden ju ;D

haft jättekul idag, älskar dig maddie paddie =)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela