maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

onsdagas suuuucks!

Publicerad 2010-01-27 15:58:08 i Allmänt,

lite svengelska där ;) kom hem från skolan för en timme sen. var lite förvirrad över bussarna men sen såg jag att pappa var här och skulle hämta mig, yesbox liksom =) haha . har nyss ätit och suttit vid datorn lite ocn nu ska jag ta och göra läxorna. har hk och no, inte så svåra läxor! fast vi har skriftligt förhör på hkn. men det kommer säkert gå bra! sitter vid amandas dator just nu och hon får lite utbrott på mig. men vi hörs senare, ha det fint! :)

Kommentarer

Postat av: sorre

Publicerad 2010-01-27 18:39:42

onsdagar suuuger inte om du är där 8) för jag tycker vi har ganska kul 8)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela