maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

myyys!

Publicerad 2010-01-17 13:22:20 i Allmänt,

sitter och myser framför tvn med datorn i knäet! gillar inte alls söndagar egentligen,man tänker bara på att det är skola dagen efter! och imorgon har vi två redovisningar också,lite ovanliga också! och jag hatar sånt. men ja..lika bra att få det överstökat ju. funderar på om jag ska ut med hundarna nu,vet inte när dom var ute sist bara.
jonas på dc nu som jag sitter och kollar på. helt okej,men har inte så mycket mer att göra.
väntar på att pappa ska komma hem så att han kan hjälpa mig med mina redovisningar. nu tror jag inte ni vill höra med om min dag,haha! ha det superfint och så hörs vi senare. puss & kram
/ maddeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela