maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

mat på fat, riiight?

Publicerad 2010-01-04 17:15:34 i Allmänt,

haha, har typ får lite smått hyper och känner för att lägga
in hundra inlägg. känner för att bara snacka massa skit här nu :)
haha, alltså massa onödiga saker. som ni ser så la jag inte det andra
inlägget för typ 10 min sedan? haha :)
skit i det,själv är det kul när man går in på någon blogg
och så har dom lagt in massor med inlägg!

jag har liksom tråkigt, men jag funderar på att fota vad jag köpt idag.
vilket jag nog ska göra nu,eller snart! vill bara sitta här en liiten stund till.
eller ska jag vara ärlig så har jag redan fotat det..
hihih, nej nu ska jag skärpa mig! eller sånt här är kanske roligt att läsa?
whooo knows ;)
jag känner bara för att skriva en bibel om mitt liv,både bra och dåliga saker.
men här är jag alltid positiv,typ..
försöker vara iallafall,fast när jag inte mår bra så är det inte
så kul att sitta och skriva att jag mår bra. vilket ni nog säkert märkt.
att ibland har jag skrivit att jag mår prima & andra dagar bara helt okej..

nej nu ska jag lägga in dagens köp. fast så länge
får ni kolla på denna bilden :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela