maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

kameran i högsta hugg!

Publicerad 2010-01-04 17:06:49 i Allmänt,

tjatjaa! dagen har bara flygit iväg,jaao.
ställde klockan på halv 7, och så vakna jag då av att den pep.
sen så stängde jag av den och så kom mamma inrusande
"madde,du måste gå upp nu, klockan är 8"
vilket betyder att vi försovit oss en timme typ,haha.
men jag hann äta,duscha & fixa mig på den timmen ändå,nytt rekord! woho
haha..efter vi varit hos doktor (vilket gick bra förstås)
så stack vi till nova,hitta ingen jacka! är ju egentligen kanske
lite sent att kolla på det nu,men jag kommer hitta en ;)
vi kom väl hem vid halv 12 skulle jag gissa på! så det har varit en
mysig lite tur i lund idag :) nu ska jag kila, puss :)

dagens outfit:
tröja - h&m
legigng - bikbok
& nej,där är inte fläck på tröjan! bara kamerans skugga :) haha

smyckeee, ett som jag fick i julklapp & det andra är josses.
fråga inte varför jag hade dom tsm,kanske inte världens snyggaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela