maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Justin Bieber - Love me

Publicerad 2010-01-12 21:51:58 i Allmänt,

nyduschad & fräsh,ohyes! älskar när man är nyduschad.
hihi,sitter i min prickiga supermysiga morgonrock och ska strax
ner och göra te. haha låter som en gammal tant,men det är mys :)
kände för att göra ett inlägg till,har exakt inget annat för mig!
jag hoppas ni också har det bra där hemma. hah känns helt ut tjatat
att jag allid säger "har ni det bra" "ha en bra dag".
men det är faktiskt med ren omtanke! bara så ni inte blir irriterade.
haha,för jag kan själv tycka att det kan bli det. menmen..
om ni inte säger något så forsätter jag & då får ni ju skylla er själva :)
men nu ska jag kolla tv, puss! ♥

s-s-suuperbra låt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela