maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

jossääh!

Publicerad 2010-01-15 17:43:14 i Allmänt,

sitter och myser hemma hos min jossäh. har nyss gjort efterrätt
för snart kommer deras mormor och morfar hit,men för tillfället
så sitter vi och kollar Hannah Montana. hihi riktiga coolingar är vi.
skolan har varit rolig idag, först hk! gick superbra :)
sen var det no - fixa med min ljus släckare
elevens val - fortsatte med ljus släckaren.
till sist - so,inte lika roligt!

hihi,får nog sluta nörda datorn nu. ni får ha en supermysig fredag.
vi hörs kanske senare, puss & kram ♥

supersöt bild på jossäh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela