maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

John Mayer - Free Fallin'

Publicerad 2010-01-24 20:03:36 i Allmänt,

Kom nyss hem från Hässleholm,teatern var helt okej! måste erkänna att det var lite skratt då och då fast det var ingen jag skulle kunna gå och se igen. plus så var den i 2,5 timmar. trodde först jag skulle dö,men den känslan la sig efter ett tag. efteråt skulle vi till donken vilket säkert tog en halvtimme att hitta, fick till och med ringa någon och fråga. sitter just nu och lyssnar på Free Fallin' - John Mayer, mysig låt! ska ta och göra lite läxor nu, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela