maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

jobbig men snabb dag

Publicerad 2010-01-11 21:04:39 i Allmänt,

känner inte ni också så? helt jobbigt att gå upp i morse
och alla lektioner,trodde man skulle avlida.
men dagen har ändå gått snabbt,när man tänker efter :)
suttit och kollat minst 3 filmer idag,men såg bara klart en av dom.
inte lönt att tipsa om dom,för det första så kommer jag inte ihåg namnen på dom
och plus,så var dom dåliga..
nu måste jag ner och äta,ett tag sen jag åt så..
men först så ska jag bara svara dig lovisa.
du fråga var jag hade köpt mitt armband, & det är köpt på ur&penn :)

kände att denna snyggingen får ha äran i detta inlägget. Nicklas Hocker

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela