maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Jay Sean - Down

Publicerad 2010-01-31 20:55:27 i Allmänt,

Hej sötnosar! sitter just nu och lyssnar på musik. fyller inte bara öronen med musik utan hela mig! haha nej men..när man lyssnar på såna här låtar (som den under) så tänker man tillbaks på massa minnen, bra som dåliga...man bara sitter och längtar tillbaks till tiden då man var lycklig. inte för att jag inte är det nu,allt är bra förutom en bit som fattas! men det är inget jag tänker ta upp! men nu ska jag inte sitta och vara såhär..

sara stack hem vid halv 8,sen dess har jag bara slappat. igår var vi iallafall med vickan, vi flumma och körde Sanning eller konsekvens, kan ju lugnt säga att en del hemligheter avslöjades. haha eller hemligheter och hemligheter, men många saker! fast det är hemlig för er (: samtidigt som vickan stack hem så stack jag och sorräh hem till sorräh och sov där. vi skulle kolla en sak på datorn men den bara stängdes av hela tiden, vi försökte typ 4 gånger haha! idag så skulle vi hitta på något kul att göra, vi fundera på donken i lund/eslöv, men det sluta med pizza inne i höör :) sen traska vi hem till mig och kolla film! sen tog vår underbara tid slut haha :) tack för allt flickor, you make my day!

dagens låt, helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela