maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

It's a boy girl thing!

Publicerad 2010-01-06 13:31:42 i Allmänt,

för att vara korrekt så är den filmen jag såg igår
kändare för att heta "It's a boy girl thing".
den var faktiskt riktigt bra och det bästa med att se filmer är att man
alltid hittar någon snygging ;) han här..som då har huvudrollen!
visst är han snygg? tyvär så är dessa bilderna rätt gamla
han är typ född 86 eller där i närheten! menmen..bilderna kommer
alltid finnas kvar, så man kan sitta och stirra ut dom hur mycket som helst.
och visst är han lite lik Zac Efron? (:
haha, nog pratat om det. jag hade tänkt hoppa in i dushen nu och sen fixa mig lite
för jag ska till bella ikväll, med sara antagligen :) ha det superbra!

Kevin Zegers

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela