maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

inläggen bara svämmar över..

Publicerad 2010-01-29 20:25:04 i Allmänt,

haha som ni märker så bara svämmar inläggen över..dom kommer stup i kvarten. men josse sitter och sjunger opera.. haha nej men hon sjunger faktiskt Asher Book - Try. och jag tänker inte lägga in låten för har typ gjort det tre gånger så jag tror ni vet vilken det är vid det här lagret. haha eller har jag fel?.. var iallafall inne på bubbleroom och såg rätt snygga mössor och vantar. här är på dom två snyggaste enligt mig :)
 
tyckte mössan såg snygg ut, men fel färg. en vit och svart skulle sitta perfekt!

black is hot, ellerhur? det var riktigt snyggt faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela