maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

imorgon är en ny dag :)

Publicerad 2010-01-03 23:01:31 i Allmänt,

eftersom jag är så rastlös som man kan bli så kan jag lika gärna
berätta om morgondagens planer, har inte så mycket annat för mig och
det har ni säkert inte såhär dags! :)

imorgon får väl jag stiga upp vid 7 för vid 9
sticker jag till doktorn,och jag måste dushca och sånt innan!
kan lika gärna säga nu när jag ändå är igång att dom ska
ta ultraljud på halsen,har ju blivit opererad där.
(om jag nu har sagt det?) iaf..
sen efter så sticker jag och mamma & amanda också tror jag..
iväg för att köpa en ny jacka till mig, så får mamma den som jag har nu! :)
om vi hittar någon fin då förstås,fast jag går inte därför förrens jag hittat någon!
sen har jag fortfarande mitt presentkort kvar från gina,som jag också ska handla upp!
vet precis vad jag ska köpa :)
det var de..antaligen också mitt sista inlägg för idag.
jag hoppas ni har antecknat, haha!
men godnatt allihop, vi hörs imorgon.
och förlåt för att jag inte har lagt upp några bilder nästan..
har inte pallat fota, bara haft mysdag idag och kollat tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela