maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ibland måste man bjuda på sig..

Publicerad 2010-01-07 18:22:09 i Allmänt,

jag är seg & trött..eller nej jag är inte trött! men jag skulle kunna somna om
jag la mig ner! gårdagen var super,vi kolla mest filmer och snacka :)
somna vid typ 2 och vakna vid 12. sen så åt vi och nörda datorn och kolla film..again :)
tack för dessa dagar tjejer! ♥

ska kanske träffa olivia snart, om hon pallar..och jag då förstås!
eller om vi ens hinner,klockan tickar ju ;) men vi får se.
hoppas ni också haft en bra dag, so far! och hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll.
och anledningen till att jag inte uppdaterat idag var för jag kom hem för en timme sedan
och har haft fullt upp all day! nej nu måste jag börja fixa mig lite.
ser ut som jagvetintevad, något hemskt iallafall,haha :)
pusspuss, och bilder tog jag aldrig! nöj er med dessa från igår ;)

ibland måste man bjuda på sig själv...

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2010-01-07 20:31:20

Kan inte du lägga upp några bilder på dig & olivia, om du har några :$$$

jag läser båda era bloggar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela