maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

home sweet home!

Publicerad 2010-01-16 15:54:24 i Allmänt,

kom nyss hem från hey! tack för dessa dagar älskling. vi höll dels på att fixa med våra bloggar. vilket gick helt okej,på min iallafall! josse blev aldrig nöjd på sin så vi höll på med hennes i en timme skulle jag tro. själv ändra jag headern och nu kan jag också ha små bokstäver i rubriken,vilket inte gick innan.

har nyss duschat och nu chillar jag bara, ska nog också bara ta det lugnt ikväll och va hemma. det är ju alltid skönt,speciellt efter denna veckan som varit. varit i gång heela tiden, måste få slappa och lite! annars kommer jag vara helt död på måndag. men nu ska jag forsätta att fixa mig, ha det superbra! :)

från nyår

Kommentarer

Postat av: din josse

Publicerad 2010-01-16 18:55:01

tack för dessa dagarna älskling, detta får vi göra om snart <333 love you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela