maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ge mig sommar!

Publicerad 2010-01-14 19:38:51 i Allmänt,

strålande väder idag, när man var inne så kändes det verkligen
som om det var sommar ute, solen stråla på hela dagen!
vilket är super härligt,och vilket också fick mig att vilja ha sommar nu!
det är så himla skönt att bara kunna vara ute,nu kan man ju knappt det.
och bada såklart ;) det stora pluset i det hela.

iallafall,efter skolan stack jag,mamma & josse till city gross.
hände inte så mkt,förutom att jag handla en supersnygg tavla :)
kom hem en stund senare & då gick jag och pappa ut med hundarna.
sen var det dags att äta och sen blev det tvn.
så ja..dagens har gått sååå snabbt och jag har varit igång hela tiden.
imorgon är det fredag,vilket betyder Josefin Hey!
yesbox, äntligen! hihi :)
är riktigt trött redan,men måste fika nu & sen duscha.
sen blir det nog att sova! vi hörs senare, ha det fint!

sommaren 09!

Kommentarer

Postat av: Pappi

Publicerad 2010-01-14 23:06:41

Tack för lite sommarbilder!!!

Det behövs nu, mitt i all snön

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela